NA CESTĚ ZA UMĚNÍM




Původně jsem měla v plánu zavítat do zámku a zahrad v Troji, ale mírně otylý pan vrátný mi vysvětlil, že ačkoli je pátek a oni v tento den mají normálně otevřeno, dnes to tak není, protože uvnitř se odehrává jistá soukromá akce. Společně se mnou se nad touto nespravedlností pobuřovala i jistá starší dáma, ale co se dalo dělat - brána zámku zůstala veřejnosti pro tento den uzavřená. 

Nu což, řekla jsem si. Když už jsem v těchto končinách, navštívím konečně výstavu Umělci a proroci, na kterou mě plakáty lákaly  celé léto. 



No řeknu vám, můj šálek kávy to právě nebyl, ale i s tím se musí člověk poprat. Celá výstava na mě působila jako z jiného světa, moc drásavě a psychicky nevyrovnaně. Ale třeba to o tom celé bylo, já nevím. Každopádně jsem si z ní odnesla poučení, že svět není jen barevný a že okolo nás nejsou jen věci, které by se nám líbily. 

Pokud chcete výstavu navštívit, máte nejvyšší čas. Ve Veletržním paláci ji najdete pouze do 18. 10. 2015, tak si pospěšte! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš nádherný komentář!