FRIDAYCINEMA: Wilsonov



Velice ráda chodím do kina. Je to jedna z mých radostí, kterou mám již od dětství, kdy jsme chodili s rodinou na filmy do malého zakouřeného biografu u nás ve městě. Dnes už se tam dávno nepromítá. Možná je to tím, že na snímek obyčejně přišlo jen pár lidí (mezi nimi já nebo mí rodiče) a majitelům se to prostě nevyplatilo. Kdo ví?


Ale zpátky k filmu. Já měla včera večer chuť jít na něco vtipného, bláznivého. Plakáty na Wilsonov jsem potkávala po celé Praze a opravdu se mi líbily, trailer byl vtipný...
I přes negativní recenze, které kolují internetem, jsem zůstávala pozitivně naladěná a říkala si, že nebudu věřit všemu negativnímu. ALE...Tentokrát musím dát paní Spáčilové za pravdu!

Film je inspirován situací v Bratislavě po první světové válce, kdy se město chtělo připojit ke Spojeným státům americkým. Dobu příprav na tento slavnostní okamžik však naruší masová vražda, se kterou si místní policejní sbor nedokáže poradit. A tak městská rada přizve na pomoc Američana Aarona Fooda v podání Jiřího Macháčka, aby jim tuto prekérní situaci vyřešil. 

Ne, že by se mi snímek nelíbil, ale celý film mi připadal takový nesourodý, nepropracovaný - jako nahrubo nakrájená zelenina naházená do jednoho hrnce. Pro mě to byly jen scény naskládané za sebe. Mohly by to samozřejmě zachránit vtipné hlášky hlavních protagonistů, ale i těch je po málu a k úsměvu jsem měla mnohdy daleko. 

Nikoho rozhodně nechci odradit od návštěvy kina, ale mně osobně by příště stačilo strávit s tímto filmem sobotní večer u televize.  



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš nádherný komentář!