PODZIMNÍ NEZBYTNOSTI a jedna malá pozvánka


Všimli jste si, jaké bylo dnes krásné počasí? Žádný kabát nebo bunda - hezky pěkně v halence, sluníčko mi svítilo do tváře. Je to nádhera, cítit jeho paprsky po celém těle, to má člověk hned lepší náladu 
Po ránu však už bývá o dost chladněji, vstávám za tmy a ven vycházím s šálem okolo krku. 

Jsem klobouková, to ví každý. Ale jen málokdo tuší, že má prababička byla modistka - tedy žena, která se výrobou klobouků přímo zabývala. Tudíž mou lásku k nim můžu přikládat genům. 

Opravdu dlouho jsem sháněla ten pravý trenchcoat. Až letos se na mě usmálo štěstí a já jsem hrdou majitelkou tohoto krasavce z Promodu. 

Tahle sukně letí u všech blogerek. A taky má proč. Sama ji nevlastním, ale měla jsem možnost si ji zkusit a rozhodně o ní popřemýšlím. 

Vzhledem k tomu, že jsem měla možnost pracovat nějaký ten pátek ve fastfoodu, vím, kolik se za den spotřebuje kelímků na kávu. Moc. A tak obdivuji ty, kteří vymysleli tak geniálně jednoduchou věc jako je keepcup.

Tyhle ponožky mě nenechají v klidu!

Oxfordky patří k podzimu, podzim patří oxfordkám. Já v tuto roční dobu nic jiného na nohách nenosím. Je to klasika, která vypadá elegantně a navíc je neskutečně pohodlná. 

Není větší klasiky než bílé košile, o tom žádná. Proto nikomu nesmí uniknout tato kampaň od Gant.

Jak každý , tak miluji déšť. Na podzimu je to jedna z nejkrásnějších věcí, protože po něm voní zem a listí. No a pak je taky vážně sranda, když ulicí plnou zachmuřených lidí, zabublaných do tmavých kabátů a schovaných pod černé deštníky vyrazíte s takovýmto elegánem.

Krásně barevný podzim
Karolína

PS.: tento měsíc nesmím zapomenout zavítat do botanické zahrady, kde probíhá výstava dýní (mňam)!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš nádherný komentář!