ZAŘIZUJI

Home01







Ráda zútulňuji a zařizuji místa, kde nějakou dobu pobývám. Nikdo se přeci nechce ve vlastním bytě cítit jako na návštěvě! Asi Vám tedy nemusí vyprávět, jak jsem převážela hromady věcí z mého pokojíčku doma po kufrech sem do Prahy. Vše, co tu tedy teď mám, mi nějakým způsobem připomíná, kdo jsem (andělíček od tety mé osmnácté narozeniny, ozdobná starožitná šperkovnice prababičku,...).

Mezi nejdůležitější věci, které mi ale stále chybí, patří hodiny a zrcadlo. Já vím, čas si můžu zkouknout na mobilu či tabletu, ale hodiny, to je něco naprosto jiného - taková třešinka na dortu! Zrcadlo je pak snad již samozřejmostí v každém dívčím pokoji.
Za zamyšlení rozhodně stojí i křeslo (doma mám takové retro po prarodičích, ve kterém si s oblibou čítávám). Na Polyvore se mi bohužel nepodařilo najít mé vysněné z Ikeaale co už, že? Pokud se v nejbližší době chystáte zavítat do tohoto švédského "hypermarketu", nezapomeňte si ho vyzkoušet, je neuvěřitelně pohodlné. 
No a ranní káva nebo odpolední čas? Jedině do tohoto roztomilého šálku.

Jak se Vám líbí můj výběr a co chybí u Vás doma? Jsem zvědavá na Vaše komentáře. 
Karolína

PS.: v pražských Holešovicích právě dnes začal Designblok - Výstavní palác se až do 27. 10. promění v Mekku současného Designu a tuto událost si tedy nesmím/te nechat ujít!!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš nádherný komentář!