DESIGNBLOK



Když se většinou na něco moc těšíte, nedopadne to podle vašich představ. Takto to bylo i s pondělní návštěvou Designbloku. Několik minulých let jsem toužila po tom, být součástí tohoto úžasného projektu, obdivovat vystavované produkty a procházet se místy, kam se za normálních okolností nedostanete. Letos se mi to konečně poštěstilo, ale! Dle mého názoru se duch celého projektu ztratil v obrovských prostorách Výstaviště a jeho kouzlo alespoň pro mne vyznělo téměř naprázdno. 
Nechci ale jen kritizovat. Samotné stánky předvedly úžasnou kreativitu a když mrknete dál, uvidíte, co se mi nejvíc líbilo.


Ve stánku s kosmetikou Kiehl´s mi slečna otestovala pleť, poradila co na ni a zabalila do pytlíčku tři rozkošné dárečky. 

 Kdo by nechtěl takovéto wécko...


Až si jednou udělám řidičák, budu jezdit přesně tokovými auty! 

Když se posílání pohlednic stane zábavou.

 

Prádelník ve  tvaru paneláku? Ano prosím.


A tolik moc vizitek jsem si odnesla.

Byli jste na Designblogu? Jak se vám letos líbil a co vás překvapilo? Těším se na komentáře.
Karolína


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš nádherný komentář!