PAN BEZCHYBNÝ - Festival francouzského filmu

Velký sál kina Lucerna včera večer praskal ve švech, promítal se totiž francouzský film Pan bezchybný, který byl uveden v rámci Festivalu francouzského filmu
Já jsem svůj lístek ukořistila na poslední chvíli a to jen díky čtveřici přede mnou, která se rozhodla na film nejít, protože volná místa byla už pouze tři. Díky :).

Děj filmu se točí kolem mladíka Mathieu, který by se rád stal úspěšným spisovatelem (že by společná touha?), ale jeho rukopisy nakladatelství vytrvale odmítají. Musí se tedy živit jinak - je stěhovákem. Jednoho dne má vyklidit byt  po osamělém muži bez rodiny. Při práci mu padne do rukou starý deník neznámého mrtvého muže, kde píše o své účasti v alžírské válce. Mathieu neváhá a spis vydá jako svůj vlastní. Následuje obrovský úspěch a nastartovaná slibná kariéra. Literární scéna ovšem očekává další pokračování knihy a navíc se objeví člověk, který moc dobře ví, že Mathieu není pravý autor díla. Začínají se tak roztáčet kola něčeho, co nebude vůbec lehké zastavit. 


Snímek mě vtáhl již od první scény a já seděla v křesle jako zařezaná a čekala na vyústění celého filmu. Skvělé záběry, krásné prostředí, vhodná hudba a perfektní herci - prostě thriller, který u mě předčil kdejakou americkou slátaninu. Hodnotím 8,5 body.


Karolína

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš nádherný komentář!