TROCHU JINÉ DÁRKY

Dnes je první prosinec, ještě 23 dní a máme tu štědrý den. Když na to na chvíli zapomenu, super a hyper markety mi to rychle připomenou. Všude už to svítí, začínají se prodávat stromky a lidé propadají panice, protože už jim zbývá pouze 552 hodin nebo také 33 120 minut do onoho magického večera.
Co se dárků týče, mě samotnou potěší cokoli, ale měkké balíčky se u nás v rodině již dlouho nedávají. Na ty si počkáme ještě dva dny do slev a máme je za půlku (proč platit víc, že?). Vánoce jsou u nás ve znamení knih, CDéček a drobností. Nejenom hmotnými dary je totiž živ člověk. A tak jsem tu vybrala devět "duchovních" radostí, které bych pod stromeček darovala já. 

Knížky, které zde uvádím bych bez ostychu někomu darovala. Všechny jsem četla a všechny mají své čestné místo v mé knihovně. Něžnost není román, tedy vlastně je, přesně totiž vystihuje svůj název. Ráda se k němu vracím, což u mě není běžné. 
Pokud bych měla darovat knihu s hlubším smyslem, pak je Tracyho tygr přesně to, co si vyberu. Někdo mi říkal, že by se měl přečíst do sedmnácti let, je totiž o hledání lásky. Osobně si ale myslím, že může dát hodně i kdykoli později, tohle téma totiž nestárne. 
Netopýr jakožto první díl z norské detektivní série od Jo Nesba bych zobecnila na "cokoli od Nesba" - tady prostě nelze šlápnout vedle. Je to mág s perem v ruce. 

Vánoce si dle mého zaslouží vánoční příběhy - třeba balet Louskáček nebo Děvčátko, inspirované Andersenovou pohádkou Prodavačka zápalek. Já v nejbližší době plánuji zajít do Fidlovačky na Eva tropí hlouposti (mimo jiné můj oblíbený černobílý film) a pokud zamířím do Brna, určitě nevynechám hru Žítkovské bohyně

Z hudební scény bych vypíchla Radůzu, zvlášť pokud vím, že obdarovávaný má "Studený nohy". Když ani to nepomůže, nastane nejvyšší čas, vyrazit si zatancovat a nejlepším řešením bude Parov Stelar, protože jeho hudba rozhýbe snad každého. No a v měsíci máji to v Brně rozehraje Vanessa Mae


Karolína

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš nádherný komentář!