5 THINGS THIS WEEK / 3


1/ Na mém nočním stolku se tento týden usídlily tři ženy. Garance, autora Love x Style x Life, o které tu už bylo tolik řečeno Audrey Hepburn alias prostořeká Líza Doolittlová v jedné ze svých nejkrásnějších rolí, které ztvárnila. Ale nejvíc času jsem trávila s Aňou. Její fejetony psané původně pro Elle vyšly před Vánoci knižně, já je našla pod stromkem a nyní mě doprovází všude. Ta knížka mi přišla do rukou právě v čas, umožňuje mi nový náhled na svět a je mi nezkutečně blízká. Témata život, láska, děti, jídlo, ale hlavně ta láska jsou prostě nevyčerpatelná. 


2/ Na Youtube, v mobilu i na Spotify, všude zní hlas Josephine Baker. K tomu se učím tančit swing a jazz, protože elektro-jazz párty v kafé Nona se nezadržitelně blíží!


3/ Jak už jsem psala, v pondělí jsem měla tu čest, účastnit se jako divačka premiéry nového českého filmu Muzikál aneb cesty ke štěstí. Snímku předcházelo setkání s herci, děkovačka atd, ale k samotnému dílu. 
Asi nejvíc se mi na tom všem líbila moderní úprava "Starců", s hudbou, kostýmy i choreografií. Obsazení bylo taky super, spousta mladých vycházejících hvězd a já měla pocit, že k dokonalosti chybí už jen, že si tam nějakou malou roli střihne i má maličkost :D. Velké mínus ale shledávám v ne příliš rozvinutém ději, kde by se dalo hodně věcí dotáhnout, protože děj je takový "nějaký", prostě tam není. 


4/ Moderní člověk (a hlavně my ženy a dívky) stále do něčeho hubne. Od podzimu se snažíme, vytvarovat si krásnou postavu do plesových šatů a jakmile je tato veleudálost za námi, už nás zase někdo honí, protože léto a hlavně plavková sezóna jsou za dveřmi. 
Loni, když jsem tohle téma hodně řešila kvůli maturitnímu plesu, pomohl mi cvičební plán Kayla Itsines. Cvičíte třikrát týdně po 28 minutách, které jsou rozdělené do čtyř bloků po sedmi minutkách. Nezdá se to, ale tyhle na obrázku docela lehké cviky vám dají dost zabrat. A výsledek? Fakt to funguje! Tudíž leden je jasný: plesovky a pak plavky :)


5/ Když je mi smutno, když mám splín a chtěla bych se otočením kouzelného prstenu ocitnout někde jinde, neexistuje pro mne v těchto dnech nic lepšího, než juknout na Instagram My Little Paris. Ta spousta krásných fotek mi vykouzlí úsměv na tváři okamžitě.
Praktikuji to ale i ráno, jen tak, pro hezčí den. 

Karolína

PS.: teď se jdu koukat na film Sex v Paříži

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš nádherný komentář!