WINNER

hat: Italy, scraf: old, coat: Pietro Filipi, bag: Italy, jacket: old, shirt: Reserved, shoes: Tamaris


Soutěžíte rádi? Já jo, ale záleží na tom v čem. 
Například takové školní olympiády, ty mě míjely obloukem. Nebyla jsem si v nich jistá, věděla jsem, že jsou lepší studenti a nejvíc se bála toho, že budu viset na seznamu účastníků na úplně poslední příčce. Prostě ne! Naopak třeba s loňskou Středoškolskou odbornou činností, to bylo jiné. Mohla jsem si vybrat téma, které mě zajímalo a můj výkon závisel na psaní a ústní prezentaci, tedy dvou disciplínách, které mě baví a myslím si, že mi i jdou. V AZ kvízu mě tedy nečekejte. 
Sportovní soutěže? Jsem sice týmový hráč, ale ne v kolektivním sportu. Tuto disciplínu mi znechutila má dvouletá účast v basketbalovém družstvu na základce. Nejsem člověk, který by se hned ze všeho hroutil, takže když jsme jako malé šesťačky v našem prvním zápase (po dvou týdnech tréninku!) prohrály 15:90, rozhodně jsem nebrečela jako zbytek týmu. Můj týmový duch se tenkrát projevoval tak, že když už to ostatní děvčata v zápase vzdávala, já začala makat nejvíc. 
No a konečně tu jsou soutěže internetové - všemožné tipovací otázky, zasílání obrázků, koláží. Tady mi to připomíná sázení na koníčky. Nejradši píšu blbosti, ráda si vymýšlím, do klávesnice bez rozmyslu naťukám číslo a čeká, jestli to někdy nevyjde. Poprové jsem vyhrála před rokem se svou koláží soutěž od Win-Win Love - poukaz na 2 000 Kč k nákupu no a včera od O2 lístky do kina na premiéru filmu Muzikál (sice to není můj šálek kávy, ale proč nejít zadarmo do kina a navíc na premiéru???)! 

A jak soutěžíte vy? Dejte mi vědět a určitě se těžte na zážitky z filmu, bude report!

Karolína



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš nádherný komentář!