MRHOLÍ


dneska mrholilo/ dostala jsem (snad) práci, která by mě mohla bavit a další mi byla nečekaně nabídnuta/mama coffee mají nové krásné kelímky/ zařídila jsem svatební dar ve formě poukázek do Garage, kde dělají báječné Poutine/ koupila povánoční dárek pro T., u kterého vím, že se jí bude na 110% líbit/ toulala se Karlínem a nakoukla do pár neotřelých obchůdků/ zastavila se v Boho a odnesla si Soffu/ jo a za chvíli utíkám na Jazz 



Hrozně moc se mi líbí tyhle mé kudrnaté vlasy. Vlastně jsem vždycky toužila po vlnitých, teď už vím, jak na ně! Stačí, když mrholí a já nejsem schovaná pod deštníkem, ale vychutnávám každou kapku. To pak mám z deště radost dvojnásobnou. 

příběh téhle košile: stačilo jedno slovo "francouzská" a byla moje (ti, kteří nevědí - Francie, Francouzky, francouzské, to je teď moje obsese) 



pršelo, fotky tomu odpovídají, ale tohle je jediná, kde jsem vidět celá (btw. tohle jsem měla na pondělní premiéře)

kabát: sekáč, šála: stará, růže: HM, korále: Six, košile: Promod, pásek:CA, kalhoty: Mango, boty: New Balance, psaníčko: Mango

Karolína

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš nádherný komentář!