5 THING THIS WEEK / 6


1/ Víkend započal v La Loca baru na mé první elektro-jazz party (a první pořádné party v Praze vůbec). 


2/ Fotografie "Uprchlíci na maďarsko-srbské hranici" od Jana Zátorského se stala fotografií roku 2015 a bylo možné ji spolu s ostatními zhlédnout na výstavě Czech Press Photo
Celé expozici dominovaly fotky právě uprchlíků, smrti, stáří a všemožným subkulturám, pro mě hodně negativní téma. Na druhou stranu to byl opravdu zážitek a velká inspirace. 



3/ Upekla jsem svůj první "banana bread". Recept mám z blogu FoodLover a určitě ho zase brzy zopakuji. 


4/ S dopravou v ulicích mám trochu potíž. Často totiž nekoukám na cestu. Ať už je na vině dobrá kniha, uvízlá myšlenka nebo teď nejčastěji překrásná architektura a hlavně fasády pražských domů. Nemůžu se prostě vynadívat. Miluji jednoduchost, ale jakmile dojde na balustrády, zdobné štíty, tympanony či všemožné zdobení, jsem unešena. 


5/ Včerejší program byl pestrý. Nejdříve jsem utíkala na přecpanou přednášku o médiích v moderním světě od Erika Taberyho, a pak do Footshopu na uvítací party k nové "burgerové" kolekci Vans. Obě akce stály za to, ale nejen vzděláním živ je člověk, je taky potřeba do sebe něco hodit. Takže burger nebo vlastnoručně ozdobený donut? 

Karolína
Mé nedokonalosti jsou mou předností. 

PS.: jako bonus jedno video s Lelou a Aňou Geislerovými 

PPS.: zdravím Footshopácké duo Ivča-Lucka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš nádherný komentář!