5 THINGS THIS WEEK / 8


1/ Tyhle dvě halenky jsou mé nejlepší koupě poslední doby. Ta s růžovými proužky je z promoďáckého výprodeje a bílá s korálky je sekáčový úlovek za dvě stovky a s vysačkou Pimkie. No dovedete si představit tu radost?!


2/ Posledního půl roku čtu povětšinou samé biografie a náročnější knížky, potřebuji tedy často zvolnit. Ať už u filmu nebo nové knížky Fangirl (samozřejmě v angličtině).



3/ Hádanka za zlatého bludišťáka: Co dostane brácha k osmnáctinám?


4/ Úterní kombinace s hedvábnou halenkou - můj nejlepší úlovek z Vinted. Původní majitelka byla nejlepší pekařka Kristínka z Děvče u plotny


5/ Tak tohle byl rozhodně kavárenský týden. Navštívila jsem Žižkavárnu, kterou mám kousek od školy a úžasnou Letku, o které jsem poslední dobou tolik slyšela. Z fotek jsem si myslela, že interiér je mnohem větší, ale jedná se o velice příjemnou malou kavárnu u Technického muzea, která když do ní zasvítí sluníčko, vypadá jako místo, kdy byste chtěly prožít celý život. A baristku tu dělá milá Klára z blogu Cake Days and Ways

Jaký byl Váš týden? A máte nějaké tipy, kam zajít třebas na kafe či nějakou pěknou výstavu?

Karolína
Mé nedokonalosti jsou mou předností

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš nádherný komentář!