5 THINGS THIS WEEK / 9


1/ Nastávající víkend jsem započala znojemskou Pecha Kucha Night: Znojmo obdivuhodné. Musím opravdu uznat, že tu místní obyvatelé mají nejenom skvěle zrenovované náměstí, krásné okolí NP Podyjí, ale i zajímavé umělce (hudebníky: Kittchen, fotografy: Petr Šesták a malíře: Tomáš Kofroň). Znojmo žije!


2/ Pekla jsem dort. A byl moc dobrý, takže jsem ho ani nestihla vyblejskout. Tak snad příště. 


3/ Jako si šnek nosí svůj domeček na zádech, mám jeden takový od středy i já. Nosím v něm vše, co k životu v džungli velkoměsta potřebuji  (a že toho tedy je) a největší výhodou jsou nebolavá záda.
Batohu Burton jsem si objednala ze Světa batohů a do druhého dne u mě zvonil pošťák. Doporučuji!



4/ Praha zapadla sněhem a celá republika z toho měla vánoce. Povšimněte si prosím mého nádherného výhledu z okna...


5/ Při návštěvě kavárny mám poslední dobou daleko větší tendenci, vychutnávat si prostředí nežli samotný nápoj. Jasně, rozpoznám "brču z matu" (= hnusný pití z automatu) a čerstvě nemletou kávu, ale pro mě laika je to tak vše. To už se radši kochám interiérem a hraji si na sběratele vizuálních zážitků. Od čtvrtka se do mé neustále se rozrůstající sbírky řadí i bistro Proti proudu

Vzpomenete si i Vy na vašich posledních pět zážitků uplynulého týdne? Podělte se, jsem zvědavá. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš nádherný komentář!