PAUL ANKA X PAUL ANKA



Jako asi většina školaček jsem také já každé odpoledne usedala před televizi a s velkou zálibou sledovala seriál Gilmore Girls (pokud jste dosud neviděli, tak to rychle napravte). Za ta léta znám spoustu epizod nazpaměť, vím, co se kdy stane a podle kusu scény si dokážu zařadit, do jaké série tento díl patří.


Jaké pak tedy bylo mé překvapení, když jsem uviděla tento plakát. Okamžitě jsem si jméno spojila právě s chlupatým psem, kterého v šesté sérii Loreley vlastnila. Nemějte mě teď prosím za hudebního a kulturního barbara, ale já jsem opravdu nevěděla, že ho pojmenovala po zpěvákovi - a navíc dost slavném. 
Pokud vám jeho jméno zatím nic neříká, určitě si poslechněte přiložené video a hnedle zjistíte, že Paula znáte vlastně celý život, fakt. 


Poznali jste? Líbí se vám jeho hudba? Mně se již při prvních tónech vybaví šedesátky, V. Neckář a Golden Kids

Karolína


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš nádherný komentář!