PAPELOTE WORSHOP




aneb Jak jsem balila vánoční dárky.

No jo, vánoční nálada se dostala i sem na blog. Já se jí docela úspěšně vyhýbala až do včerejšího večera, kdy jsem zavítala do Vojtěšské ulice, kde sídlí papírnictví Papelote

U nás doma dárky nebalíme už hooodně dlouho. Od doby, co nejsme s bráchou děti, se rodiče této kreativní činnosti zbavili a pokud chceme zažít ten úžasný pocit z rozbalování balíčku, zamotá nám ho mamka do hedvábného šátku. 


Jít na workshop pak tedy bylo docela spontánní rozhodnutí, jehož impuls vyvolal článek od Zuz a já zatoužila po tom, strávit 3 hodiny s papírem v ruce a vytvořit něco kreativně užitečného. No a stálo to za to! Takovou pohodu jsem už dlouho nezažila, naprosto jsem vypnula a jen si užívala zvuku šustícího papíru, popíjela griotku a povídala si s ostatními lidmi jako se starými přáteli, ačkoli jsem je nikdy neviděla. 

No a vzhledem k tomu, že jsem navíc ještě milovník všech možných diářů, sešitků atd., neodcházela jsem včera večer s prázdnou, ale domů se mnou doputoval i nový diář na rok 2016 (krásně zabalený od Táni), který najdu 24. prosince pod stromečkem, juchů!

A jedna super informace na závěr! Papelote totiž pořádá ještě jeden předvánoční workshop, takže šupitopresto se nahlaste, stojí to za to.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš nádherný komentář!