MILKBAR


coat: second-hand, bag: Italy, shoes: Baťa, blouse: Reserved, skirt: WIN WIN  love

Mlíčňák. Ale ne, nemyslím ten zub. Ačkoli, vlastně ani nevím, jestli nějaký mám. Ve dvaceti už bych asi nemusela, ne? Mlíčňák je i můj oblíbený bar, kde si můžu dát krásně napěněné "frapučíno"
Mlíčňák jsem i já. Od mala se cpu mezi dospělé a se staršími si někdy rozumím lépe než s vrstevníky, ale nikdy bych je za ně nevyměnila. 
Mlíčňák jako milovník té krásně bílé tekutiny (dnes jsem měla na snídani Granko, mňam). Paradoxem je, že si radši dám to tradiční "vodové", nepoctivé a naředěné než to husté, smetanové. Na to si teprve zvykám. Ale zvyká se mi dobře, jen abych nerozbila krajáč s tím bílým pokladem a jako Mikeš pak neutekla do světa. 



Karolína 
Mé nedokonalosti jsou mou předností. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš nádherný komentář!