Tento měsíc sjíždím filmografii Audrey Hepburn, ale o tom už jsem myslím psala
Retro-duch pokračoval v únoru i dál a to, když jsem si konečně pustila Večírek, ve kterém snad vůbec poprvé excelovala Francouzka Sophie Marceau. Já sama jsem žádnou bouřlivou pubertou neprošla, tak jsem si chtěla ověřit a připomenou, jak ta pravá vypadá.
Ráda bych porovnala dva české filmy. Tím prvním bude Zločin v Polné, který překonal cokoli, co teď v poslední době v televizi dávali (což nezní moc přesvědčivě, protože v té černé bedně nedávají nic). Každopádně, tohle je film, na který bych si zašla do kina, ochotně zaplatila to nehorázné vstupné a seděla až do konce s pusou otevřenou a po odchodu se bála sama projít temnou uličkou. Ano, takový Zločin v Polné je! Výkon Heřmánka a Plesla, který konečně NEdostal roli "blázna" nebo jemu podobného, byl opravdu úžasný. No a naproti tomu Lída Baarová, peníze vyhozené oknem (a to včetně lístků do kina) a ztracené dvě hodiny, na kterých se dají pochválit snad jen kostýmy. A to myslím zcela upřímně.
Královu řeč naprosto zbožňuji. Byla jsem na ni před lety v kině, máme doma "dývko" a doporučila bych ji komukoli. Výstupy herců, kamera, kostýmy, příběh, dialogy, vše je naprosto úžasné. Není tedy divu, že jsem si nemohla nechat ujít nový film z rukou režiséra Toma Hoopera Dánská dívka. Patrně nemám, co bych snímku vytkla. Výkony Eddieho Redmayne i Alicie Vikander byly tak lehké a přirozené, že byste jim uvěřily cokoli.
Co vy a váš filmový únor? Jak jste ho prožily?
Karolína
Mé nedokonalocusti jsou mou předností
PS.: Za poslední měsíc jsem ještě viděla: Sex ve městě, na nočním stolku ně mě čeká horor Čekej do tmy, při pečení medovníku jsem po očku sledovala Barefoot in the Park a nemůžu se dočkat nového filmu Brooklyn. Mimochodem, co říkáte na Berlinále?
Žádné komentáře:
Okomentovat
Děkuji za Váš nádherný komentář!