WISHLIST books

Upřímně, sestavovat knižní wishlist mě baví možná víc kecám, než ten s oblečením. Každopádně, window shopping se nemusí týkat jen výkladních skříní s módou, ale také našich "duševních" zážitků. 

1/ SPUD - polaroidový průvodce Prahou je geniální nápad (taková fialová kráva), která z tradiční mapy udělá zážitek v podobě papírové nebo té webové. Své brány otevírá například Kafemat, Qubus+Křehký či Nanovo. 

2/ Právě zkoukávám filmografii této hollywoodské hvězdy a nakouknout do jejího soukromí mě moc láká. U Audrey doma mě pohostí její vlastní syn, který je autorem knihy, ve které mimo vzpomínek na maminku zveřejňuje i tajné recepty.  

3/ A u Hepburn ještě ně chvíli zůstaneme. Zrovinka nedávno jsem si zopákla Tiffanyho a konečně ho pochopila (ono v šestnácti..). Jaká je předloha filmu? To musím zjistit!

4/ Vzhledem k přípravě na zkoušky CEA, u které si tedy vůbec nejsem jistá v kramflecích, dělám vše, abych se alespoň trochu zlepšila. Tudíž si myslím, že přečíst takovou klasiku, jako je The Curious Incident of the Dog in the Nigh-time by mi mohlo pomoci (mimochodem, na motivy knihy hrají v divadle Kalich představení).

5/ Dobrá kniha, dobré jídlo - mám děsnou chuť na špagety, sakra! Na Lahodně s Ellou mi pěla ódy kamarádka Barča, která podle ní vaří a nemůže se ji vynachválit. Už z fotky na mě dýchá jednoduchost, hravost a lehkost, tak uvidíme. Jo a teď si jdu uvařit ty špagety. Tedy, ehm, kecám, je totiž právě 23:05 v noci...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš nádherný komentář!